Inte utan mina solglasögon

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Men något kan jag säkert komma på :)

Kan ju börja med att säga att det inte har hänt mkt alls idag, vaknade av att mamma ringde och sa att jag borde gå upp & njuta av det härliga vädret :) (Jag har nämligen täckt för fönstret  med lakan, så att jag kan sova, jag måste verkligen köpa en mörk rullgardin istället.) Sedan promenerade jag ner till centrum, för att jag skulle lämna tillbaka några böcker på bibblan. Efter det åkte jag upp & träffade Karin hos Bullen.. Senare på kvällen blev det grillning med dom två & Adde.

Nu sitter jag här, lyssnar på go musik & bara tänker.. Känner att det blev lite för många tankar på en gång, så jag funderar på att dra ut på en promenad för att rensa huvudet lite grann. Annars blir det nog sängen istället faktiskt, det kan ju vara gött. Kanske.


Snyggt eller snyggt? Inget av det om jag får bestämma. Men nödvändigt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0