Läggdags

Japp nu är det verkligen läggdags, jag har ont i huvudet av att jag är så trött.. Men ändå så har jag inte gått & lagt mig än?! Knäppa lilla jag ;) Neeh men efter mitt gulliga lilla blogginlägg så ska jag faktiskt sova, eller ah iaf försöka! Imon så ska jag träffa Cammepamme & gå på Potatisfestivalen :) Det skall bli riktigt mysigt! Vi har ju inte träffats sen skolavslutningen.. Vilket var lite mer än en & en halv vecka sen xD haha okej så lång tid har det kanske inte gått, men jag är ju van att träffa den tokfian vaaaarje dag(!) Då blir det ju lång tid, eller hur? ;)

Dags att sova nu innan jag babblar allt för mycket om oväsentliga saker ;) Nattinatti!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0