En midsommar ur drömmarna

Hej igen!

Nu är jag hemma efter att ha varit nere på mina kusiners sommarställe i ett par dagar :) Det har varit riktigt kul & mysigt. Jag, Issa, Elin & Simon var ute på cykelturer till fina stränder där vi promenerade omkring i solnedgången, trängdes i den lilla stugan & njöt av det underbara vädret. Allt har verkligen varit lyckat!

Midsommarafton började med en jätte mysig frukost ute i solskenet, sedan fixade vi det sista på våra midsommarkransar som vi hade förberett dagen innan. Efter det bar det av ner till havet där det var dans runt midsommarstången & lite lotterier & annat kul.

Sedan var alla hungriga så vi vandrade hem & åt midsommarmiddag innan vi gick till några vänner för att äta mängder med jordgubbar & för att spela 5-kamp. Självklart så skulle det bli kallt & blåsigt senare mot kvällen, men det stoppade inte oss från att vara ute på dansbanan med massa gott folk :) Kvällen avslutades sedan med att vi promenerade hem med våra trötta fötter & somnade med en gång vi la oss inne i stugan!

Ja det är la mina dagar i korta drag :) Tack igen Issa, Elin & Simon (& Eva, Daniel & Barbro såklart) för en riktigt lyckad midsommarhelg! <3


Lillasyster, jag & Kusin


Jag blir skjutsad av min kusin Simon

Hur har eran midsommar varit? Spenderat tid med familjen, släkten eller kanske festat med era vänner? :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0