Sjätte juni

Denna dagen fick bli solfri, eftersom att jag lyckades att bränna axlarna och nacken igår när jag var ute med Milla & Kaki! Haha rätt åt mig faktiskt! Det där med pluggandet gick ju typ lika bra, alltså inte alls.. Känner att det är mycket snack och lite verkstad just nu! Får se om jag kaaaaanskee får gjort något senare.. Men jag ska "bara" göra massa andra saker först ;)

Imon ska hela HP-gänget iväg till Slottskogen & dega.. Men en liten fågel sa att det ska regna imon & resten av veckan! :O Det får vi verkligen inte hoppas, för på onsdag tar kussenpussen studenten! & Då har jag beställt massor av sol :D



Ja vi får la se hur det blir med allt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0