Sjunde juni

Halloj!

Vad ska jag skriva nu då? haha kan la berätta lite om min dag?

Det hela började med att jag vaknade upp tittade ut & såg att det regnade! Pissväder eftersom att vi skulle till Slottskogen, men duktig som jag är så åkte jag dit iaf. Vi typ grillade korv, gick poängpromenad & spelade kubb! Måste ju bara säga att eleverna ääägde lärarna ;)

Sedan var jag & Camilla i stan en sväng & letade efter en studentpresent till min kära kusin, men vi hittade ingen bra.. Får försöka att fixa det ion istället :)

Efter att jag hade kommit hem & bakat en misslyckad men god kaka, så hjälpte jag till att fixa Felicia inför hennes avslutningsbal! Min lilla flicka ska ju gå ut 9an nu & börja på gymnasiet! :O Jävlar vad tiden går fort! Hon blev definitivt den absolut finaste av alla där! :D

Senare på kvällen så träffade jag ett gäng gamla killkompisar, så jag var ute & degade med dom :) Väldigt underhållande med 17-19 åringar som brottas i sandlådan måste jag säga ;) hahha fick med många goa skratt åt dom gullungarna iaf!

Jävlar vad mycket text det blev!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0