Svensk sommar

Halloj i stugorna!

Har varit inne i stan & shoppat lite med Milla idag! :) Köpte ett linne & en klänning som jag skall ha på midsommar, sedan blev det kycklingkebab i Saluhallen :) En väldigt trevlig dag helt enkelt. Nu hade jag tänkt att jag skulle packa lite, så att jag slipper stressa med det sent ikväll..

Imon ska jag åka ner till mina kusiners land & vara där resten av veckan! :D Det skall blir riktigt härligt. Vi får hoppas att det blir bra väder så att vi kan sola & bada i havet. Midsommar ska vi fira hemma hos Elins föräldrars vänner, så det blir säkert trevligt. Jag kommer antagligen inte ha tillgång till internet, så det blir ingen uppdatering förens nästa vecka :)

Hoppas att ni får en lika trevlig vecka & midsommar som jag hoppas & tror att jag med får :)


(Lånad bild)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0