Är hon på G nu kanske?

Nu vill jag seriöst att min syrras unge ska "ploppa ut" hahah! (Hör du det Sabbe!! Då får be M att flytta ut ur magen nu) Jag längtar ju jättejätte mycket! Ringde henne för en stund sen för jag tänkte kolla läget, men hon svarade inte :( Antagligen är hon upptagen med något eller sover, men man kan ju hoppas att hon är på BB ist :D haha snäll syster jag är idag då ;)

Annars är det la lugnt för tillfället :) Ska snart promenera ner till centrum, sen måste jag leta en ny praktikplats och senare ska jag fixa håret. Förhoppningsvis känner sig min sjukling till pojkvän sig någorlunda okej sen, så att jag får träffa honom ikväll också! På tal om sjuklingar, så är min syrra sjuk för andra gången denna månaden.. Hon ligger här hemma med nästan 40 graders feber ;O Stackarn <3

Neeh nu ska jag dra mig utåt så att jag inte fastnar här hela dagen ;P

/Nicole


Kommentarer
Postat av: sabina

ledsen att göra dig besviken men jag va faktiskt på toa. och eftersom jag fortfarande inte lagt in ditt nummer så visste jag inte att de va du som hade ringt och därför ringde jag aldrig upp:P

2010-03-18 @ 18:18:55
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0