Den eviga väntan, men också längtan!

Inom en väldigt snar framtid ska jag bli moster! :D Känns typ som igår jag fick reda på det, men det har redan gått många månader & nu är hon äntligen färdigjäst i ugnen! Nu väntar jag & väldigt många andra, speciellt Sabina & Torsten på att bullen ska bli gyllenbrun & klar att komma ut ur ugnen också! Vilket kan ske vilken minut som helst :D

Haha, stackars Sabina har fått höra på mitt tjöt nästan varje dag nu den senaste tiden, om hon är påväg, hur hon mår & på mina underbart knäppa förslag på hur hon ska komma ut nu! :D BF-datumet (BF=Beräknad födsel, för er som inte vet) var ju igår om jag kommer ihåg rätt!


Som vanligt har jag snott bilder på magen från syrran! Hoppas att det är lugnt (A)


Här har ni iaf världens bästa storasyster som snart blir MILF! :D hehe


Så nu tycker jag att M kan komma ut, så att jag äntligen kan skryta om att jag är moster på riktigt! Säkert till världens sötaste <3

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0