What a wonderful day!

Okej, visst är jag tröttare idag än vad jag var igår, men det har ändå varit en bra dag! :) Hade engelska mellan 8-10 och sedan hade jag håltimma fram tills klockan tolv, då vi skulle ha natur. Efter det blev det matte med Hasse B och en liten tupplur, innan det blev dags för extramatte och utvecklingssamtal.

Underbart väder ute för den delen :D Älska! Neeh nu ska jag gå & lägga miug & vänta på ännu bättre tider.. eller ah, på att mamma ska ropa att middan är klar ;) Kanske att någon gullig människa har lust att ta en promenad lite senare också.

Bilder är överskattat ;) Haha, okej kanske inte, men det blir aldrig av att jag tar några typ :P

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0