Aktiva Collan

Idag har jag varit riktigt aktiv måste jag säga! Dagen började med en prommis med lillahund, sen nationella, som jag gjorde på ca 2 timmar.. Sen väntade jag på Jeta i typ hundra år, efter det tog vi en promenad hem till henne & kollade på filmen! Sedan var det dags att åka hem & träna & senare blev det en promenad med lillahund igen (innan träningen också) edan blev det en löprunda som grädden på moset :D

Jäääävlar vad gött det känns i kroppen & sinnet nu! Något som därimot inte känns lika bra, är att jag inte har pluggat till de två proven som jag har imon! Fy skäms Nicole! Jag lär ju ändå inte kunna somna nu eftersom att jag har tränat så sent, så jag kan lika gärna sätta igång att plugga nu!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Kåååårrriiin

MAN MÅSTE SOVA!!!!!!!!!!!!

2010-05-19 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0