Apelsin krokant

Mmm Marabou! <3 Haha har precis ätit några bitar & gott var det! Man måste fu unna sig något gott varje dag tycker jag :D Man lever ju trots allt bara en gång, så varför inte njuta av det man tycker om?

Idag har jag varit på praktiken, ätit glass med min pappa(!) & varrit allmänt stressad! Har verkligen jätte mycket att göra, så det är ju inte konstigt att jag har magkattarr .. Men trots all stress så har jag varit på ovanligt bra humör idag & man kan ju hoppas att det sitter i imon när jag ska skriva nationella i engelska B i över två timmar. & därför ska jag strax gå & lägga mig så att jag är utvilad imon :)

Just det, jag håller på att skriva ett litet inlägg om vad jag tycker är romantiskt och über gulligt av en kille att göra mot sin flickvän.. Har bara inte haft tiden att skriva klart det, men förhoppningsvis hinner jag det i helgen :)

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina

Testa marabou polka!!!:) Mums!

2010-05-07 @ 00:00:06
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0