Att vara någon man inte är

Jag & min "plastbror" satt & tjötade lite förut.. Då kom vi in på en väldigt intressant sak, nämligen när folk är på ett sätt, men spelar någon annan! Jag tror att de flesta gör det ibland i vissa sammanhang för att man måste, men nu pratar jag om människor som ändrar sin attityd i olika umgängen.

Som ett exempel kan vi ta en kille, låt oss säga att han är runt 16-17 år.. Då är inte alla så jätte säkra på vem dom är & vad dom vill. Den här killen är vanligtvis jätte snäll, trevlig & allmänt lugn. Sån är han hemma & med vissa personer som han trivs med. När den här killen är med vissa kompisar, så blir han genast jätte "tuff" och blir jätte kaxig, skryter om olika saker osv.

Jag undrar varför man ska göra så? Det är ju totalt onödigt tycker jag iaf. Så vad ska man dra för slutsats på detta? Svårt att säga, men det måste vara att de är sjukt osäkra på sig själva & typ känner att dom måste vara "Någon annan" bara för att passa in.. Eller?

Ett tips från mig, var den du är! Tycker dom inte om dig då, så byt umgänge för isf är dom inte värda dig!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0