Den tolfte..

är tydligen min otursdag! Förra gången hände det något väldigt väldigt tråkigt.. & nu den tolfte har allt bara vart skit typ. Blir så matt på allt bara! Jag har misslyckats med det mesta idag kan jag ju säga & då har jag blivit på ännu sämre humör än vad jag var innan.. För detta har nämligen varit en ganska jobbig dag känslomässigt med tanke på det som hände den tolfte förra månaden :(

Iallafall, för första gången på över en månad, så hade jag lust att baka! Något som jag har hoppats på att jag snart skulle vilja göra igen, eftersom att det inte är vanligt att jag inte vill. Självklart så misslyckades jag eftersom att jag var så fruktansvärt stressad. & jag kan säga att det förstörde min dag xD

Haha, iaf så tänkte jag att jag skulle lägga mig en stund ist, så jag kunde lugna ner mig.. Då kom jag på att jag var tvungen att gå upp & göra något.. Jo vad händer då? Självklart skadar jag mig då, som pricken över i:et på min annars "underbara" dag. Jag lyckades att skära upp foten på en hyll grej, som låg på mitt golv! (Det låter värre än vad det är. Det jobbiga är bara att det sitter på ett sånt dumt ställe på foten, så att det gör ont när man går)

 Jag har inte heller fått tag på den personen jag har sökt hela dagen, trots att det var bestämt att jag skulle höra av mig idag, det gällde trots allt något viktigt.

Så vad ska jag göra i fortsättningen den tolfte varje månad? Låsa in mig? Gömma mig under täcket? Eller ska jag helt enkelt bara ge mig ut i livet & brottas med de motgångar som jag får, hur jobbiga de än är? Jag tror att jag satsar på alternativ nummer tre, även om jag många gånger hellre vill göra de andra två.

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0