Det luktar bränd apa!

Okej.. Jag hade tänkt att jag skulle städa mitt rum, första gången på 2 månader typ (pinsamt nog är det sant) Jag började plocka lite & möblera om.. Sen var det dags att dammsuga! Efter ca en tiondel av mitt rum, så började det lukta lite konstigt, sen mer & mer! Tillslut luktade det som en bränd apa! Haha jag fick lite smått panik och började att ropa på mamma! Det visade sig att jag på något sätt har lyckats att göra sönder våran dammsugare xD Iofs är ju inte det så konstigt med tanke på hur många kompisar som har flyttat in & bott här under 2 månaders tid ;) Jag får la vräka dom nån annan dag istället!

"Tyvärr" kan jag ju inte städa mer nu, men vafan gör det  om jag ändå inte har städat på så lång tid ;) haha

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0