Det mest romantiska jag vet!

Det finns några saker som gör att man verkligen kan få mig på fall! Fast det räcker ju skälvklart inte med det, men om man nu har lyckats fånga mitt intresse & gör detta, då har man verkligen lyckats! Min prins gjorde detta & visst blev jag hans prinsessa! Jag må drömma mig bort en del, men så här tycker jag iaf :)

<3 Pussa mig på pannan, Låter kanske lite konstigt, men jävlar vad gulligt!

<3 Visa att jag är din! Min prins gjorde det i skolan en dag, när han gick med sina vänner.. Han fick syn på mig på lunchrasten när jag satt med M i gatan där det också var fullt med annat folk, eftersom att vårat café ligger där. Iaf så såg han mig, lös upp som en sol, pekade på mig & sa: Hon där! Det är min flickvän! Inför alla människor, mina vänner & hans vänner! Det är ett ögonblick jag sent kommer att glömma! Oavsett att jag inte är tsm med min prins längre.

<3 Kyss mig i regnet, det är jag knappast ensam om att tycka! Tänk dig själv att du och din pojk/flickvän har bråkat eller bara saknar varandra, så ser ni varandra, hoppar upp i famnen och kysser varandra! Detta är något som jag verkligen vill.

Jag har en dröm, om att min prins vaknar upp en dag & verkligen inser att han gjorde fel. Att han vill ha tillbaka sin prinsessa. Att han ber henne möta honom.. De går sakta mot varandra, båda osäkra på vad den andra har att säga. Det börjar sakta men säkert regna mer & mer medans de närmar varandra. De möts & han säger förlåt, det är dig jag vill ha! Hon ser på honom, kollar in i hans vackra blå ögon & ser det hon alltid har sett! Kärlek! Hon kramar om honom & då faller regnet & självklart är det då kyssen kommer! De blir kalla av regnet & kommer närmre varandra för att hålla värmen! Sedan går de därifrån, hand i hand lyckligare än någonsin!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra punkter du hade där.. Fast du glömde motorhuven ;)

2010-05-08 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0