Första maj

Godmorgon!

Vaknade faktiskt tidigt idag, trots att jag la mig sent igår :) Det blev att jag träffade en kompis, så stack vi iväg till en kille i Örgryte :) Trodde att jag visste när bussarna gick, men neej då var det ju nattbussar så jag fick stå ute i stan & frysa i ca 1 timme!!! Snacka om att det var gött att komma hem sen :)

Nu har jag passat på att städa lite & snart ska jag baka cupcakes :D Haha jag ska nämligen åka & hälsa på min underbara storasyster & hennes familj idag :) Så jag tänkte att jag skulle ha med mig ngt gott att äta. Jag får la se om min lilla kusin vaknar till liv och hänger med, men man vet ju aldrig ;)

Nu måste jag sätta lite fart så att jag hinner iväg någorlunda i tid ;) Ha en bra dag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0