Nyckeln till lycka

Jag vill bara glömma!
Glömma allt & kunna gå vidare,
utan att titta tillbaka en enda gång.
Kunna stänga alla dörrar bakom mig.

Jag vill att det skall vara enkelt,
men jävlar vad svårt det är.
Jag vill kunna säga att jag inte
tycker om dig, men det gör jag.

Jag vill kunna säga att det inte
är som knivhugg i hjärtat, när
du håller på med andra. Men gör
jag det nu, så ljuger jag.

Jag vill kunna säga att jag har
fortsatt min väg här i livet.
Helvete! Varför är det massa
bommar överallt, som bara du
har nyckeln till? Kan du inte
bara lämna över den till mig,
så att jag kan fortsätta min
väg framåt!?

Måste du få mig att stå &
stampa framför dessa bommar?

Snälla ge mig nyckeln.. Nyckeln
till min lycka.. Nu tack!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0