Prince charming

De flesta tjejer & kvinnor letar efter sin drömprins någon gång i livet! Ibland hittar de honom tidigt, ibland sent, ibland aldrig & ibland flera gånger! Jag har iallafall hittat min prins!

Han är den underbaraste killen som finns, han är snäll, omtänksam, rolig och otroligt charmig. Min prins är även en person som jag stör mig på väldigt ofta, han kan vara en riktig pain in the ass & vara omogen som en tre åring.. Han är den som verkligen vet hur man sårar mig och vet hur man träffar mina ömma punkter, han är den som kan få mig att gråta dag som natt.

Min prins är även den personen som får det att pirra i magen, som får en att bli den gladaste tjejen i världen utan att veta varför, som får en att kännas speciell, som får en att älska! Jo jag älskar honom, han var min vän. En nära vän. Som jag tyvärr förlorade för några veckor sen.

Dessa veckor har varit några av de jobbigste i mitt liv & jag önskar verkligen att detta kan få ett lyckligt slut! På något sätt, på mitt sätt, på ditt sätt eller på vårat sätt! Hur det än är eller blir så älskar jag min prins tusen miljoner varv runt universum & tillbaka! & Min prins kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!

För er som vill drömma er bort, så kommer ett klipp från One tree hill men Nathan & Haley! Det är en gammal favorit i repris som jag vet att jag har lagt ut innan, men so what.. Den är ju underbar! & jag lovar er, man kan hitta kärlek som den!



/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0