Sim inaktivt

Den här dagen har hitills bara vart skit typ xD Det började med att jag vaknade på helt fel sida, efter aldeles för lite sömn! Sedan visade det sig att mitt simkort var inaktivt (För att camviq spärrade det innan jag hann få mitt nya!!!) Sedan har jag bara vart allmänt depp idag! Provet gick nog inte så bra heller för den delen :S

Nu vill jag bara åka hem & sovasovasova! Tur att jag har buffertdag imon då, så att man får vara hemma :) Men jag ska försöka att åka hit & plugga en stund när det ändå inte är något folk i skolan :P

Men nu måste jag stå ut med resten av skoldagen som är 1,5 timma! Är la hemma runt 17 tiden eller nått!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0