Söndag

Nu är denna veckan också snart slut & snart även några dagars ledighet! Iofs är jag ju ledig imon med, men då ska jag hem till Jeta för att plugga hela dagen. Sen på tisdag har jag nationella i matte B, i 4 timmar!!!!  Usch!

Undra vad man ska hitta på idag då, för vädret är ju inte det bästa just nu.. Men en promenad får det nog allt bli. Senare i eftermiddag blir det träning & sen middag med la familia! :D Nu ska jag iallafall ta & göra mig iordning, så folk inte blir skrämda när jag går ut ;)


Jag, Karin & Issa innan Karin åkte iväg på sin studentbal! <3

Ha nu en riktigt mysig söndag!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Karin

VÄRLDENS BÄSTA NICOLE! Hade det inte varit för den fina present du gav mig så vet jag inte vad jag hade gjort :o Du är allt! Älskar dig <3

2010-05-16 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0