You really broke my heart boy & you still do!

Kom ganska nyss hem efter en promenad med Karin :) Vi gav nämligen upp pluggandet ganska snabbt & tyckte att det var bättre att gå ut! Haha, snacka om att vi fick oss mååånga goa skratt! Hade gärna lagt upp filmen som blev, men jag tror inte att Karin blir så glad på mig då.

Funderar på om jag ska kolla på film nu, men vårat fimutbud är inte det bästa & dom vi har har jag redan sett typ hundra gånger om.. Det får la bli att jag kollar på SATC the movie igen, somnade i början av den sist jag skulle kolla :D Snart ska jag även kolla på 2:an som kommer ut på bio i slutet av maj :D

Förresten så har jag letat som en dåre efter en viss skinnjacka som fanns på H&M, men som blev slutsåld med en gång & nu äntligen blev den min på Tradera ;) Dock till dubbla priset, men vafan det var det värt! (Tror jag! haha) Nu får jag bara vänta tills den kommer hem till mig :D Har även fått tag på de snygga shortsen från H&M som jag ville ha, så nu tycker jag att det kan bli fint väder så de kommer till användning också ;)

Ska passa på att säga grattis till lilla Meya som blir 1 månad idag! <3

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0