I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, Jag faller!

Halloj!

Förlåt för min dåliga uppdatering! Har otroligt mycket omkring mig just nu & har inte haft en ledig dag på hela veckan.. Inte heller den närmsta tiden!

Imon blir det skola, sedan ett möte & efter det avslutas dagen med ett träningspass med Kakilicious! På fredag åker jag till syrran & är allt-i-allo tills på söndag, då de ska flytta i helgen! :D Sedan fortsätter dagarna att vara närst intill fullproppade i ca 2 månader framåt. Då blir det en paus på ca 1 månad och sedan är det jobb, jobb, jobb resten av sommaren :)

Härligt & jobbig på samma gång! Men nu närmar sig balen & studenten med storaaa steg!! Åh vad roligt det ska bli! Fast ärligt talat så känns det väldigt overkligt. Jag ska ju inte ta studenten än? Kändes as konstigt när jag hämtade ut min studentmössa förut i skolan.. Nicole - Handel - Student- 2011... Förhoppningsvis fattar jag det innan det är försent!


Nu ska jag lägga på en ansiktsmask, plugga lite grann & sedan blir det sängen!

Hoppas att ni har det bra iaf! :)

/Nicole

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0