Jag vet att jag inte borde, fast ändå gör jag det!

Halloj!

Har haft en jätte mysig dag idag :) Var hemma hos min syrra på 1-års kalas för min systerdotter! Herregud, Jag kan verkligen inte tänka mig att det redan är ett årsedan hon föddes :O Mitt stora lilla hjärta! Tiden går verkligen hur snabbt som helst. Tack så mycket för den goda fikan förresten ;)

När jag kom hem, så mötte jag upp Karin & tog en promenad ner till Ica. Sen fastnade vi hemma hos henne, tills för en liten stund sen. Hon ska nämligen jobba kl sju imon ;) hehe, då sover jag kan jag ju säga! :D Vi gjorde la inte så mycket egentligen, men det räcker långt kan jag ju meddela. Vi har skrattat, dragit dåliga skämt, skrattat & tränat ;)

Nu ska jag byta om till mjukiskläder & slänga på en film! Det får bli den gamla hederliga, I hennes skor. Haha undra hur många gånger jag har sett den egentligen? Saknar iaf en sak just nu.. En stoooor skål med godis. Det hade faktiskt inte suttit helt fel. Men nu får jag nöja mig med att vara utan det. haha!

Har ni haft en bra lördag? :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0