Rubrik saknas

Halloj!

Kan ju säga som så att mina ögon går i kors just nu! Sov ungefär 3 timmar inatt, då jag verkligen inte kunde somna om :( Haha men så går det ibland! Träffade Elin, Johanna & Cecilia igår. Vi åt mat, umgicks med ett gäng kompisar & bastade! Hade verkligen en riktigt trevlig och minst sagt rolig kväll!

Idag har vi bara degat hela dagen, cyklat en sväng & lagat jätte god mat! :D Senare på kvällen så träffade jag Karin en sväng också. Resten av kvällen är ju ett kapitel för sig.. Vissa människor borde helt enkelt tänka sig för lite mer ibland!!!

Nu ska jag gå & lägga mig i min säng utan lakan & liknande, för jag orkar inte bädda rent nu!

En dag kommer du vakna upp och inse hur mycket du älskade henne och hon kommer vakna upp brevid killen som redan visste det.

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0