Some memories never fade away

Hallå i stugan!

Idag vaknade jag riktigt utvilad, för första gången på jag vet inte hur länge! Hade sån hemsk huvudvärk igår, så jag la mig i sängen & kollade klart på filmen från i förrgår. Denna gången såg jag klart filmen, men körde en favorit i repris och somnade direkt efter. Vaknade sedan runt 00 tiden, av att min syrra stängde av datorn. Bytte snabbt om till pyamas & somnade om på två röda! Hur underbart som helst! Sedan vaknade jag inte förens vid elva tiden idag! En perfekt start på en perfekt vecka?

Försökte sola lite ute på våran mini balkong! Det funkade väl någorlunda, tills jag fick sällskap av en enveten geting! Hahaa jag sprang in i panik & ropade på mamma, jag hade nämligen lämnat min katt ute på balkongen när jag försökte komma undan från getingen. Mamma fick snällt ta en tidning & gå ut & hämta henne :) Stackars katt blev ledsen över att inte få vara kvar därute.. Men jag tyckte inte att det var någon bra idé.

Idag står termometern på 33 grader i solen & 16 grader i skuggen! Åh vad härligt! Jag kan inte göra annat än att älska vädret! (& hata alla insekterna.. Speciellt getingarna!) Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på än :) Jag vet iaf att IFK spelar ikv, vilket hade varit perfekt att gå & kolla på.. Det håller inte min plånbok med om :( Jag får helt enkelt komma på något annat att göra, som inte kostar pengar ;) Funderar på att ta en promenad om en stund :)

Först & främst ska jag hoppa in i duschen & lyxa till det med hårinpackning & ansiktsmask! Sen åker sommarkläderna på & så får jag se vad denna underbara måndag har att erbjuda! ;)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0