Summer feelings!

Åh vilket underbart väder!

Har varit hos Johanna med Elin & Jessica, sen i lördags! Hur kul som helst har vi haft det! I lördags blev det grillparty med massa goa människor, riktigt lyckat. Även om vi fick städa som sjutton efteråt ;) hehe! Igår blev det iaf pizza till frukost, på en uteservering med ännu fler goa människor! Sedan degade vi resten av dagen, tills kvällen kom då det blev vin & mys på altanen. Blev en helt otroligt rolig kväll. Jag kan inte komma ihåg när jag skrattade så mycket sist, som jag gjorde då. Den ena dumma kommentaren efter den andra, ledde till grym magträning.

Nu är jag iaf hemma igen & har precis ätit god söndagsmiddag. Jag gjorde fläskytterfilé med pommes & beasås! Om en stund när jag inte rullar fram lika mycket, så tänkte jag *trumvirvel*  städa lite till i mitt rum! Ska försöka hitta mitt skrivbord nånstans under alla kläder. För från och med imon ska jag börja plugga hemma... Sen hur det kommer att gå är en annan femma. Men det är ju trots allt typ 45 dagar kvar till studenten! Wihoooo!

Får la hoppas att Kaki har tid att träffas en stund efter jobbet också! Imon är det back to reality igen! Känns tufft, men jag har faktiskt 1 månads semester efter studenten, så det är bara att bita ihop! :)

Ha en bra söndagskväll!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0