Underbara älskade!

Kan inte bli annat än glad, nu när det är sånt underbart väder ute! Jag kan inte heller påstå att jag är ute & njuter av det heller, men det spelar ingen roll så länge solens strålar skiner in i mina fönster & gör mig på bra humör!

Just nu njuter jag till fullo av mitt livs sista påsklov. Mitt sista lov överhuvudtaget för den delen! Mina planer var att plugga, för att komma ikapp i skolan. Men det har jag inte gjort. Jag har valt att bara ta dagarna som de kommer. Hitta på något om jag känner för det, eller bara göra ingenting. Jag har till och med struntat i att kolla min mail. :O

Denna veckan har jag passat på att umgås med mina kompisar, varit på kick-off på jobbet & bara varit. Det är så skönt att inte ha massa måsten. Jag har liksom på något sätt lyckats att koppla bort all stress, så att jag kan ladda upp batterierna till fullo. Den energin kommer att behövas, mycket! Nu är det nämligen dags för slutspurten i skolan.

Nu ska jag fixa lite kaffe & sätta mig ute på balkongen. Senare blir det en promenad ner till Ica :) Känner mig trött av allt pollen & har ont i magen av magkatarren/ibs:en så jag ska nog ta det lugnt ikväll. Kanske kolla på en film eller läsa en bok?

Imorgon hoppas jag att det är lika fint väder som de dagar som varit. Då ska jag & massa kompisar grilla hemma hos Wolmis, där jag också ska sova över. Det blir nog finemang. Det kan ju knappast bli en bättre avslutning på veckan än det. Påskafton är det ju då också!

Kärlek!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0