What a wonderful world

Godnatt!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt!

Igår hade jag en helt underbar dag! Verkligen inte som jag hade tänkt mig, men på något sätt var den perfekt ;) Först var det nationella på morgonen.. Det gick la som det gick om man säger så. Kan verkligen inte säga om det gick bra eller dåligt! Sedan gick jag & några klasskompisar till Johnséns & käkade brunch :) Blev att vi stannade kvar i ca 2 timmar. Jätte mysigt var det ute i solen med massa kaffe och tjöt! På vägen hem, mötte jag upp Elin & Wolmis :) Det slutade med att Elin hängde med hem en sväng! På kvällen blev det ca 3 timmars välbehövlig promenad :D

Denna dagen började med att klockan ringde 06:30.. Då snoozade jag, eller iaf vad jag trodde.. Sen vaknade jag igen ett bra tag efter att bussen hade gått.. Smidigt Nikkibollen! Istället för skola, blev det istället en god frukost & planering inför veckans pluggande!

Kvällen slutade iaf med att jag umgicks med några kompisar! Det blev en trevlig kväll, som nu avslutas med att få sova! Imon väntar 1-års kalas för min underbara systerdotter! Tänk att det redan har gått så lång tid! :O

Hoppas att ni har haft en bra fredag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0