Who am I to choose the boy that everyone adores?

Godmorgon!

Somnade jävligt gött i soffan igår ;) Haha såg la kanske halva filmen? Sedan vaknade jag runt fem tiden, av att min syrra stängde av datorn, för låten som spelas i menyn på filmen gick om & om igen ;) hehe! Kan ju säga att jag har lite ont i nacken idag, eftersom att jag inte hade någon kudde & inte riktigt orkade förflytta mig in till min säng!

Idag är det iaf underbart väder ute :) Funderar på om man ska dra ut på en promenad eller något. Får se hur jag gör. Måste ju som sagt plugga, plugga & plugga.. Det är ungefär vad det har lovet har att erbjuda för min del. Men om 53 dagar så är allt sånt slut, för det är om så många dagar jag tar studenten :D:D:D Dock ska alla uppgifter vara inne 2 veckor innan det, så lärarna hinner sätta alla betyg.

En annan grej som står på schemat är att städa mitt förbannade rum. Det ser ut som ett lager som har blivit atackerat av en miljon bomber typ. Det blir ett stort projekt som måste göras. Annars kan jag inte sitta där inne och plugga... Jag kanske borde börja lite med det nu?

Ha en bra dag ute i det fina vårvädret! :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0