Behind this castle walls

Hejsan!

Kom hem från syrran för en stund sedan :) Hade det jätte mysigt! Satt & tjötade, kollade på tv & lekte med Meya :D Får se till att det inte dröjer så länge innan jag åker dit igen!! Det är ju inte särskilt svårt för mig att ta mig dit när jag har fritidskortet. Tackar än en gång för de fina flytta hemifrån sakerna jag fick :D

Har iaf precis ätit kvällsmat & väntar på att Elin ska ringa. Sedan blir det att göra sig iordning & packa ihop gympa kläder, för imon är det tamejfan skola igen!! Det orkar jag verkligen inte.. Är sjukt otaggad för det! Dock är det ca 3,5 månad kvar av skolan, så jag får de till att stå ut med det :)

Have a nice kväll allihopa :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0