Beroende framkallande

På facebook finns det ett kortspel, som min mamma brukar spela.. Igår gjorde jag misstaget att testa detta! Haha nu gör jag typ inget annat än att spela det jäkla spelet! Man tänker typ "en omgång till" neeh men "en omgång till" & vips så har det gått en timme :P Det är riktigt beroende framkallande minsan!

Jag kom iallfall iväg på träningen förut & det ångrar jag verkligen inte! Det var hur kul som helst! Mängder med folk var det också, men det gick bra iaf ;) Det jag testade att träna var Dans Fuego, som är Friskis & Svettis version av Zumba! :D Haha snacka om att skaka rumpa ;) Fast jag personligen tycker nog mer om riktiga Zumbapassen, eftersom att de är jobbigare :) Men dans fuego var inte fy skam det heller! En sak är säkert, fy sjutton vad jag har saknat att träna! Har ju vart sjuk sen i julas, så det var på tiden att bli frisk nu! :)

Nu tänkte jag fortsätta med det där spelet & sen ska jag nog sova! Hörs imon!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0