Berså

Hejhej!

Kom hem för en liten stund sen & har precis fått i mig lite nattmat -Resten av pizzan från imorse & ostbågar <3 Riktigt gott! Nu är jag mätt & belåten! Ska snart sova, men först ska sminket bort & tänderna borstas ;)

Denna kvällen började med att jag hade 50 min på mig att göra mig iordning.. Då skulle jag även hinna duscha & välja kläder! Haha stressigt blev det, men jag han! :D Först stack vi till Chez & mötte upp Br´s gamla klasskompisar. Hade riktigt roligt med alla där. Sedan när vi började bli danssugna så drog vi vidare till Berså. Hahaha först kom jag knappt in, eftersom att vakten trodde att jag hade falskleg (!!!!!!) Vafan han fick det ifrån, det undrar jag.. Har ju fått det från Nordea några dagar före min 18 års dag... Stannade inte särskilt länge, då Br inte mådde så bra :( Men eftersom att jag ska upp i tid imon, så var det ju bra att vi kom därifrån i tid :)

Imon ska jag hem till systra mi & hälsa på!! Det är helt sjukt hur mycket jag saknar henne & lillan <3 Därför måste jag gå & lägga mig nu, så jag har ork att leka hela dagen imon :) Natti!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0