En lycklig tjej på nitton år

Jahopp, nu är man 19 år! Föddes nämligen kl: 19.19 & av en slump såg jag när klockan var det! Roligt ;) Har haft en helt underbar födelsedag & känner mig hur lycklig som helst! Jag säger som i one tree hill "Lycka är inte ett mål man kan uppnå i livet, det är ett tillstånd som kommer & går. Det är okej, precis som att vara hungrig. Den som har lycka som mål, blir nog aldrig riktigt lycklig!"

Min moster kom hit för att äta middag & min snygga hemmagjorda prinsesstårta! Som en extra överraskning så hade hon med sig min "moster" Lena! :D Åh vad glad jag blev! Riktigt trevligt var det :D

Nu sitter jag här & funderar över hur jag ska fixa i mitt rum! Jag fick nämligen den perfekta presenten av min mamma idag, en helkroppsspegel! Jättefin vit med lite mönster på! Lite shabby chic ;) Vilket verkligen passar in i mitt rum! Jag fick även en tavla med ett citat av min moster, som är i samma stil! Helt perfekt, speciellt tillsammans med lite fina inredningsprylar som jag fick av sis förra veckan! :)

Imorgon blir det praktik & sedan ska jag träffa pappa & äta något :) Får la se vad vi hittar på, men om jag helst får välja, så blir det att äta på Ikea! xD Jag verkligen älskar deras mat! Haha sån är jag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0