Happy valentines day

Hejsan!

Dricker lite gott robois te med smak av lingon, blåbär & yoghurt! En bra start på dagen! Sedan ska jag städa lite i lägenheten så att det är fint när mami kommer hem från jobbet. Tänkte göra en god middag, så att hela familjen kan äta tillsammans ikväll. Passar perfekt eftersom att man inte kan fira alla hjärtans dag utan de man älskar mest! Dock fattas det ju två stycken, storasyster & lill skruttan! <3 Tänkte göra en köttgryta med rotfrukter & potatis! Mumma! Det är nog min favorit rätt just nu, som aldrig sitter fel :D Tänkte kanske baka något kul också? Fast jag får se om tiden räcker till!

Haha eftersom att alla hjärtans dag är så himla överskattat enligt mig, så har jag inte orkat köpa några presenter heller för den delen! Däremot så tänkte jag pyssla lite & göra några fina kort.. Ska skriva någon fin liten sak i typ :) Lite godis får det bli till familjen också, tänkte göra små celofan inslagingar med godiset i! Enkelt & väldigt gulligt! Det är ju trots allt tanken som räknas!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0