Hey dad.. look at me, think back and talk to me!

Tjolahopp!

Trodde inte att jag skulle orka gå upp imorse asså! Var sjukt trött, så jag mojjnade mig tills jag var tvungen att stressa massor ist! Haha så typiskt mig, men vad gör man inte för lite extra sömn ;) Kom i tid till praktiken iaf, så det är ju alltid något!

Tänkte städat och fixat massa här hemma idag, men jag orkade faktiskt inte det! Blev att ta det lugnt & typ inte göra något alls ist ;) Rätt dumt, med tanke på att jag inte har någon annan tid att göra det i veckan, eftersom att jag är upptagen med annat då.. Förhoppningsvis gör mina syskon något, så att mamma slipper städa allt själv!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink & slänga på mig min pyjamas.. Sen är det sängen som gäller! G´night!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0