Microphone

Halloj!

Gårdagen blev ju inte riktigt som jag hade planerat, men det blev riktigt lyckat iaf! Träffade min honey Karin :D Satt & degade hemma hos henne ett tag, sedan blev det att sticka på efterfest med hennes jobbarkompis ;) Hahaha det blev en riktigt sjuk & rolig kväll! Jag kan säga som så här: Vodka-smoothie, gömma sig för bilar ifall de ska hoppa ur och kidnappa en, granar=människor & sjukt gay. Det får sammanfatta kvällen ;)

Kom la hem runt 5-6 tiden imorse, då blev det noodles & sedan sova! Haha jag & Karin var så duktiga imorse & beställde pizza på onlinepizza.se ;) Hålldammen, som dammen! xD "Jag kan inte hjälpa det, jag är bara en pizzabagare"

Nu tänkte jag hoppa in i duschen & fixa mig lite! Sedan blir det att njuta av sista kvällen på lovet, antagligen blir det utgång med BR & Korki :)

Ha en riktig toppen lördag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0