Nails

Hejsan hoppsan!

Dagen började med yttligare en dag, då jag verkligen inte orkade gå upp! Jag ville verkligen stanna hemma & sova! Men med tanke på att jag har så hög frånvaro, så var jag tvungen att gå upp iallafall.. Sedan var det en otroligt seg skoldag, dock gör dagiset Hp3 det roligt iaf ;) Självklart var det extra äcklig mat i bamba dagen till ära, så det blev lunch på Johnséns med Janina, Gustav, Tommy & Oskar ist :)

Efter skolan så åkte jag till Maddepadde & gjorde fina naglar :D Hon fick lov att öva på mig, då hon ska lära sig ett nytt material. Denna gången blev det akrylnaglar med turkosglittriga tippar ;) De blev jätte snygga & jag måste att jag är imponerad på hur duktig hon är!

Nu ska jag slänga in en tvätt & sedan ska jag sova! Måste orka mecka med bilarna imon, då jag har fordon kl 8 på morgonen! Ska nämligen göra en service på en Saab ;) Får se hur det går, hittade iaf ett torkat löv under bilen sist xD Efter skolan blir det shopping & storhandling med mami! Förhoppningsvis hinner jag färga mitt hår på kvällen också.. Sen var det ju det där med att städa.. ^^

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0