Save tonight

Hej & hallå!

Åh min duktiga lillebror hade gjort plättar, as glad blev jag som är lite för lat för att göra det själv ibland ;) hehe! Sitter & halvkollar på Irene Huss, men funderar på att gå & lägga mig istället :) Dock är det så mycket som jag känner att jag vill göra! Får lite smått panik över att tiden aldrig räcker åt.. Det gäller verkligen att man tar vara på den tid man har. Det får mig att tänka på vad man verkligen vill göra egentligen! Det är som min lärare sa åt mig för ett tagsen: Att man måste prioritera & välja bort saker ibland. Man kan inte alltid göra allt! Det är något att tänka på. Speciellt för min del :)

Neeh nu ska jag ta & göra något vettigt så jag hinner sova innan klockan ringer kl: 05.30! Good night!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0