Resultat

Hahaha efter några behandlingar med silver shampo, så ser håret nästan okej ut iaf! xD Jag vill ju som sagt bli mörkare, men det måste jag göra hos frisören :) Vill ju inte direkt gå runt med grå/grönt hår.. Därför får jag vänta med det tills jag har pengar till det :)

Min nödlösning idag, blev att ljusa upp utväxten istället. Det ser ju bättre ut än innan iaf! Min lillebror kom hem från gymmet när jag stod & fönade håret..

Lillebror: Vafan har du gjort med håret?!?!?!

Jag: Färgat utväxten?

Lillebror: HAHAHA, Men du ser ju minst 2 år yngre ut!

Jag: Tack vad snäll du är :)


Nu är jag alltså snart 17 år ist för 19! Dumma unge! ;) Nu ska jag sminka mig & sen blir det matlagning! Är lite lat idag, så det blir tacos! Dock klagar jag verkligen inte på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0