Roses and jelly hearts

Det glädjer mig så mycket när man kan glädja andra med så lite! :D Alla i familjen blev nämligen jätte glada för korten & godiset som de fick! Skrev in massa ordspråk som jag tyckte passade för var och en & gjorde en passande design! Enkelt & personligt! :)

Nu håller jag på & laga mat.. Efter önskemål från lillasyster, så blir det fläskkotlett med potatis & min farmorsås! :) Det blir nog bra det med :D

Måste planera lite vad jag ska ha på mig imon, eftersom att första intrycket är väldigt viktigt. Det är ju det som ger en chansen att få visa sin personlighet! Jävligt synd, men nu är det ju så det är. Är lite nervös, men det går säkert bra om jag bara är mig själv :) Detta jag ska göra kommer att ta minst 2,5 timme, så jag känner lite press på mig måste jag säga. Nu gäller det helt enkelt att sticka ut från mängden, vara sig själv & bara köra på! Lets bring it on! Detta är en upplevelse som jag tror att jag kommer ha stor användning för i framtiden om inte annat.. Detta lär nämligen inte bara vara första gången & inte heller den sista! ;)

Nu måste jag springa iväg & vända köttet! Hörs senare!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0