Tolfte februari

Deep down from the bottom of my heart, I still want you but in the same time not. Please just let me go and baby don´t hurt me. Don´t hurt me no more!

Hej & hallå!

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på! Det är najs väder ute, knallblå himmel & sooool.. så jag funderar på att ta en prommis :) Fast jag har ju lovat mamma att städa lägenheten.. Börjar undra vad jag har gett mig in på asså! Ett jävla projekt blir det!

Hade iaf en riktigt naaajs kväll med killarna igår! Var hemma hos mig & degade innan jag & hälften av ligan drog in till stan & satte oss på Chez istället :) Haha en smått intressant kväll om man säger så! Sedan kom Jón hit på besök & hade sällskap av ingen mindre än Jonte Dahl! Fick mig ett gott skratt måste jag säga! Kan dock inte påstå att vi var direkt sociala mot varandra, då Jón somnade på soffan som vanligt och jag & Jonte var inte långt efter!

Ikväll ska jag träffa Lowe & hitta på något.. Får la se om dom andra buspojkarna är på :) Men nu ska jag iaf gå & lägga mig, blev jävligt trött av att bara sitta i soffan ;)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0