Tropical

Halloj!

Gick upp för ungefär 30 minuter sedan, vilket inte skulle bli så idag! Min plan var att lägga mig i tid, så att jag kunde gå upp i tid. Men icke sa Nicke ;) Somnade runt 5 tiden imorse ist! Faaail!

Nu sitter jag iaf här & sipprar på mitt tropiska gröna te & har precis ätit frukost -knäckebröd! Tänke snart hoppa in i duschen, för jag måste iväg till apoteket & till telenor butiken idag :) Min mobil lever nämligen sitt egna lilla liv & har fått för sig att man inte ska kunna gå in på internet "/ Får hoppas att det är något de kan fixa i butik, så jag slipper lämna in den på lagning..

Neeh nu får jag ta & sätta lite fart :) C ya!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0