What if you could wish me away

Hejsan!

Tog mig en riktigt lång sovmorgon idag, tills halv ett ;) Hehe! Nu har jag precis ätit frukost & tänkte snart göra ett röj i lägenheten :) Det ser ju ut som sjutton nu, speciellt i mitt rum ;) Fast det var ju knappast någon nyhet! Har ju lovat mamma att städa lägenheten någon gång denna veckan, men jag skjuter bara upp det hela tiden.. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att städa ;) Därför blir det musik på högsta volym & en början på städningen iaf! Behöver ju inte ta allt på samma gång!

Sen ikv ska jag jobba 1,5 timme i receptionen på friskis också :) Sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0