You were always hard to hold, so letting go ain´t easy!

Letar lite smink & hår insperation! Sånt är alltid kul tycker jag :D Hehe! Vill göra någon cool sminkning nu till helgen, men får se vad det blir. Tre ord vet jag iaf, fake lashes, maffigt & gulligt! Funderar på om jag ska färga håret nu nån dag också. Dock har jag besluts ångest om jag ska ha mörkt eller ljust hår, då jag trivs grymt bra i båda :) Får la fundera lite så märker jag nog hur jag gör! Något måste jag göra iaf, då mitt hår ser ut som fan just nu.. Typ randigt xD

Kan ju hoppas att jag drömmer om vilken färg som blir bäst ;) För nu ska jag gå & lägga mig så att jag orkar med praktiken imon :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0