Bara för att det var 2010

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ens ihåg om jag hade några ;) hehe
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur inte!
5. Vilka länder besökte du? Sverige
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Inte direkt, tar dagen som den kommer istället :)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 12/2 <3 & även min 18 årsdag :)
8. Vad var din största framgång 2010? ojojoj, hade jag några? haha skämt åtsido ;) Att jag övervann en del av min nålfobi, då jag gjorde min tatuering som tog nästan 3 timmar..
9. Största misstaget? Att man sagt & gjort vissa summa saker..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var sjuk jämt i början av året och skadat sig kan man la säga när jag råkade skära ett 15 cm långt sår på röven i duschen! Haha!
11. Bästa köpet? Massor, shoppar jämt typ!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hemskt nog, mat!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja det skulle man kunna säga!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Call me, gubben i lådan & love the way you lie
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och skulle jag nog säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på dagen, för man vet aldrig vad som händer nästa dag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingen aning
18. Blev du kär i år? Om jag blev!
19. Favoritprogram på TV? - One tree hill
20. Bästa boken du läste i år? ?
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ketchup & en underbar födelsedag!
22. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget speciellt
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var med mina nära & kära! Plus mitt livs första utgång på krogen, eftersom att jag fyllde 18 :D
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säkert, men inget som går att ändra på nu.. Det är ju 2011 & nya tag som gäller
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Lite blandat
26. Vad fick dig att må bra? Familjen, Kussen & Westis min festis ett tag
27. Vilken kändis var du mest sugen på? haha! om man nu måste säga någon så, Joel Kinnaman isf ;)
28. Vem saknade du? Therese & Philip
29. De bästa nya människorna du träffade? Johanna, Pernilla & Cecilia :)
30. Planer för 2011? Live love laugh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0