EKG & annat smått & gott

Hejsan!

Var i skolan en sväng idag, sen var det dags att åka tillbaka hela vägen för att gå till läkaren! Efter divese "vanliga" undersökningar, så ville de mäta syrehalten i blodet, ta ekg, blodtryck & ta flera blodprover (CRP & kolla efter ev. blodproppar!!) Haha det var ju mins sagt intressant! Jag satt och var lite smått rädd för undersökningarna & det hela slutade med att jag svimmade, fick huvudet i knät och sedan fick jag kvickna till i en säng hos sköterskan xD Jävlar.. Så det blev ingen mer skola, utan ordination att äta något snabbt & sedan sova! Visst jag klagar la inte på det egentligen, men det är ju av fel anledning :) Haha så nu sitter jag här och tar det lugnt, ska snart lägga mig & vila en stund :)

Får se om jag orkar skriva mer sen, annars hörs vi imon!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0