Everything´s gonna be alright

Hej!

Har precis kollat på solsidan för första gången, helt okej faktiskt! Dock känner jag mig jävligt seg & snurrig, så jag ska nog lägga mig snart istället :)

I helgen har jag iaf varit med kussenpussen & umgåtts lite med boysen, annars har det la inte hänt något speciellt. Imon är det en ny vecka & nya tag.. Har rätt mycket inbokat de närmsta 2 veckorna, så får la försöka hinna/orka med allt också, hehe! Smidigt.

Jag har iaf insett ganska mycket saker denna helgen, som jag inte riktigt ville innan.. Känns faktiskt jävligt skönt på ett sätt. Ibland så behöver man helt enkelt se saker & ting ur olika synvinklar. Även ur andra personers perspektiv. Kan vara rätt skönt att låna någon annans ögon att se med i vissa sammanhang. Tack för den hjälpen iallafall, den var guldvärd!

Nu ska jag nana! Pöööss!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0