Hemsk dag

Ojojoj.. haha vet knappt vart jag ska börja :O Detta har iaf varit en riktigt jobbig dag på typ alla sätt! Haha läs & njut av en dag i mitt liv, som idag var hemsk men komiskt mitt i allt om man tänker efter nu i efterhand ;)

Det började egentligen igår när jag kände av magkatarren och var så sjukt stressad, så att jag inte kunde somna. Försökte koppla bort alla tankar, läsa, allt möjligt helt enkelt, men inget ville funka! Klockan sprang iväg & när klockan var runt 1 så promenerade jag runt i lägenheten istället xD Haha dock finns det inte så mycket plats att gå på utan att man väcker alla andra, så jag la mig i soffan & kollade på tv med mina underbara katter som sällskap istället! Sen somnade jag gott, men det varade inte länge.. typ 2,5 timme :( sen halvsov jag i tre timmar innan det var dags att gå upp.. Orkade inte ta den bussen som jag tänkte, så tog nästa istället.. Men självklart så kom inte den andra bussen som jag skulle byta till, så jag var fast mitt i ingenstans. Som tur var så fick jag skjuts av en tjej i min skolas mamma ;) Bra att någon är snäll & ger mig skjuts när inte västtrafik gör det!

Iallafall dagen gick och jag trodde att allt var lugnt, tills..
jag råkade bränna av as mycket av mitt hår!!! haha snyggt med blont hår och svarta toppar ;) Stressandes hem med världens huvudvärk, så går jag förbi en tjej i 15 års åldern vid bussterminalen.. Jag la inte märke till henne först, innan hon skriker "Glasögonorm" "glasögonoooooooorm orm orm"!! Haha jag blev helt paff & visste inte om jag skulle skratta åt hennes otroligt onödiga & barnsliga kommentar, eller gråta för att jag tyckte så synd om henne som inte kunde komma på något bättre att säga xD Haha som att jag skulle ta åt mig av någon dagis-kommentar.

Kommer hem & hör världens högsta & mest irriterande musik från min brors rum, vilket ledde till bråk med lillebror som verkligen gick över gränsen idag.. Okej, lite mat i magen kanske är en bra idé? Ja men visst, självklart tappar jag min tallrik, som flyger ner i golvet & av någon anledning lyckas träffa en annan tallrik på golvet som våran hund höll på att äta sin mat ifrån, tallrikarna gick ju sönder såklart!

Springer iväg till bussen, skyndar mig iväg till en föreläsning som jag verkligen hade sett fram emot! Dock så var det ingen som kunde ställa upp för mig & byta sin tid i receptionen på friskis, så jag var tvungen att gå efter en liten stund.. Jävligt synd med tanke på hur mycket jag ville höra på denna föreläsningen :( Självklart åker bussen preciiis när jag kommer fram! Detta ledde till att jag fick springa hela vägen i högklackat på is! Bara uppförsbackar! Var svettig som en gris när jag kom fram (En kvart försent dock) men jag tycker att det var jävligt skillat att jag lyckades gå/springa den vägen på 10 min, som annars hade tagit minst 20 min..

Ja, där tror jag att jag fick med det mesta av denna dagens fruktansvärda jävla otur! Som man brukar säga, "En olycka kommer sällan ensam"

Nu ska jag sova eftersom att jag ska upp om 6 timmar, för att ha en riktigt lång jävla skoldag. Thank god it´s Friday soon!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0