I never find the right word to say, stay

Helluuee

Hade en chill kväll med grabbarna & Elin igår ;) Haha kom la hem runt 4 tiden, då vi även kom på att lilla Elin inte hade sin mobil. Även fast jag frågade henne när vi gick..

Nicole: "Elin har du med dig allt nu & din mobil?"
Elin: "Ja"
Nicole: " Okej bra :) Men är du säker?
Elin: "Jepp"
En stund senare framme vid bussen..
Elin: "Nicole kan jag låna din mobil?"
Nicole: "Men du sa ju att du hade ju din?"
Elin: "Nej men det har jag inte iaf.. Jag trodde det bara"

Hehe så kan det gå ibland ;) Som tur var så tog killarna vägen förbi & lämnade den förut! Annars så har det la inte hänt så mycket idag. Har mest slappat & kollat på tv .. Gick ner till Ica & köpte massa gott, sen satt allihopa & kollade på dagens avsnitt av One tree hill. Lillebror tyckte att det var rätt meningslöst & frågade var det var som var så bra så att vi var tvugna att kolla på det. Stackarn förstår sig inte på denna underbart söta serie, som man bara måste älska ;)

Elin åkte iallafall hem för en liten stund sen, men hon kommer tillbaka imon & stannar heeela veckan :D As naajs tycker jag! Vi ska ta vägen om Gothia ink tattoo imorgon också & kolla på skissen till våran tatuering som vi ska göra i veckan ;) *Gilla*

Nu ska jag gå & göra lite kvällsmat till mig & lillasyster innan det är läggdags! Good night :)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0