If tomorrow never comes

Tjenixen! (Jävlar vad fult det lät!)

Känner att det var riktigt välbehövligt att somna tidigt igår, så därför hade jag tänkt försöka mig på samma sak idag igen! Dock vaknade jag typ 1000 ggr inatt av att jag drömde mardrömmar och liknande, inte lika mysigt. Kom iaf hem för en liten stund sen, har varit i skolan och sedan jobbat på friskis & svettis ett tag! Ska bli riktigt skönt att få andas ut litegrann, innan det är dags att gå upp igen!

Imorgon har jag skola från 8.00-ca 13.30 (vilket betyder att jag går hemifrån vid 7!) Efter det så har jag en tidigt helg :D Är nämligen ledig på fredag! :D Hur skulle man orkat första veckan i skolan annars? Där tänkte dom bra för en gångs skull iaf ;) hehe! Just det, idag klirrade jag ett mvg i religion a! Riktigt grymt med tanke på att jag för första gången i mitt liv fått mvg på alla uppgifter, prov & redovisningar som jag gjort i en kurs! Kaaaatchiing, vad duktig jag är!

Nu ska jag gå & borsta tänderna & tvätta bort sminket innan det är dags att hoppa i pyjamasen! Eller vänta? Det har jag ju redan gjort :D Godnatt!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0